Estacionamientos y Servicios S.A. Plaça Blas Infante, 2, 25001 Lleida

Estacionamientos y Servicios S.A.

9 Resenas
  • miércoles9 a. m.–2 p. m., 5–8 p. m.
  • jueves9 a. m.–2 p. m., 5–8 p. m.
  • viernes9 a. m.–2 p. m., 5–8 p. m.
  • sábadoCerrado
  • domingoCerrado
  • lunes9 a. m.–2 p. m., 5–8 p. m.
  • martes9 a. m.–2 p. m., 5–8 p. m.
Estacionamientos y Servicios S.A. Plaça Blas Infante, 2, 25001 Lleida

Acerca del Negocio

EYSA – connecting cities and citizens. |

Contactos

Llamanos
+34973211778
Plaça Blas Infante, 2, 25001 Lleida

Horas

  • miércoles9 a. m.–2 p. m., 5–8 p. m.
  • jueves9 a. m.–2 p. m., 5–8 p. m.
  • viernes9 a. m.–2 p. m., 5–8 p. m.
  • sábadoCerrado
  • domingoCerrado
  • lunes9 a. m.–2 p. m., 5–8 p. m.
  • martes9 a. m.–2 p. m., 5–8 p. m.

Caracteristicas

  • Acceso para sillas de ruedas
  • Aparcamiento adaptado para sillas de ruedas

Resenas recomendadas

pipo cool
21.01.2024
Estacionamientos y Servicios S.A.
Así esta la máquina del parkemetro aver quien les dice algo a los pasea perros
Eugènia Fabregat
23.12.2023
Estacionamientos y Servicios S.A.
Decebuda és poc! Aquest nou sistema de pagament de zona blava és una nova eina de recaptació i robatori al ciutadà que paga tots els impostos religiosament. És molt fàcil equivocar-se de número de matrícula (error humà que se'n diu, i ens pot passar a totes i tots), i més, quan veus que fas tard i tens gent darrera esperant, faig la gestió de pagament i amb la mala sort que clico el 5 enlloc del 6, tota la resta és correcte, em trobo la multa de no posar tiquet, amb l'amabilitat de l'agent que estava en funció, em diu que ella no pot fer res, em facilita un telèfon, on ràpid truco, la noia molt amable, però ha de fer la consulta, ja que ella no sap com resoldre el problema, amb 5 minuts rebo contesta: No es pot fer res
Marta Cabello BAT1AS
16.12.2023
Estacionamientos y Servicios S.A.
Es la tercera vez que llamo esta mañana, el domingo pasado estacioné mi vehículo en zona azul, puse el tíquet a la 10.10 de la mañana, me dejé 7,50 en total, cuando llego al coche, me encuentro un papel de denuncia a las 12.00 del mediodía en la cual el motivo es que he estacionado sin colocar el tíquet, y cuando me cogen la llamada, me pasan con el encargado y lo único que hace es decirme diguim y me cuelga. Me parece vergonzosa la atención al cliente.

Anadir Resena

Mapa

Plaça Blas Infante, 2, 25001 Lleida
Estacionamientos y Servicios S.A.